fredag, august 27, 2004

Ingenting

Idag gjorde jeg ingenting av betydning, vel noe gjorde jeg jo så allikevel. Fikk overtalt meg selv om ta til høyre på stranden på dagens tur. Resultatet var såre føtter, man kan nemmelig gå meget lenger i den retningen, men siden turen til venstre tar ca 45 minutter endte jeg opp med 1 time og 10 minutter igår – og såre føtter. I et innfall av tilfeldig inspirasjon, planla jeg en ekspedisjon. Hotel er booket og bord sikret, men hvor går ferden? Følg med.

I anledning min avreise har jeg gjort kål på de tørkede tomatene, de fleste spist underveis, resten havnet finhakket sammen med litt poteter, løk og egg i en tortilla espagnol jeg laget meg til lunsj. Låret med cordero lechal ble dagens middag, gnidd inn med hakket rosmarin, honning, salt, pepper og olje og sitron, grillet på høy varme i 20 minutter, enkel og grei mat.

Grunnet min nært forestående ekspedisjon er det usikkert når jeg lar høre fra meg neste gang....