lørdag, oktober 07, 2006

Gerorge street og Rockpool

Jeg fikk endelig tilgang til rommet på hotell 4 points Sheraton klokken 13:00, det har utsikt over Darlington Harbour, som er riktig fin, men merker at jeg nå er tilbake til mer "normal" hotellstandard - plastikktoalettskål, såpe og sjampoflasker hvis stoppemekanisme fungerte heller dårlig, dusj i badekar med tøyforheng, ei heller var det bebudede internetttilbudet tilgjengelig uten omkosninger (noe jeg på forhånd hadde fått intykk av.

Bekreftet mitt bord på restauranten, Rockpool. Denne skulle være en av de bedre i Sydney og drives av Neil Perry, en av landets mer profilerte kokker. Restauranten, som er i kategorien overdesignet, var relativt bra, vi kan vel si på nivå med en Michelin 1 stjerners. Men de kunne nok hatt godt av å forenkle litt. Se forøvrig egen sak på min engelske blogg

Gikk både frem og tilbake til restauranten og ble slått av at Sydney er en by med et pulserende uteliv, skulle gjerne tatt meg til til en runde ute, men imorgen er det jobb som gjelder, jeg er jo tross alt ikke her på ferie.